Polub mnie na facebooku

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

''Nietykalni''





Nie za bardzo idzie mi pisanie ostatnio. Nie żebym nie miała przemyśleń i chodziła z pustą głową:)
Wręcz przeciwnie aż paruje:)

Późna już pora i zamiast się kłaść zebrało mi się teraz na pisanie.
Będzie krótko o filmie '' Nietykalni'', który dziś miałam wielką przyjemność zobaczyć.
Film oparty na prawdziwej historii. Bogaty facet, który przeżył tragedię wymaga opieki i postanawia, że da szansę chłopakowi z nizin społecznych, który jest dość nietypowy i nieokiełznany- on sam siebie określa jednym słowem '' pragmatyczny''. Ów pragmatyzm powala :) Dawno się tak nie uśmiałam na filmie. Prawdziwa komedia, która porusza trudny temat i radzi sobie z nim świetnie. Nie ma sztucznego patosu i jednocześnie nie ma spłycania.
Komedia z przesłaniem- bawi do łez i porusza.
Naprawdę polecam! :)

Brak komentarzy: