Polub mnie na facebooku

środa, 11 stycznia 2012

‘’W ciemności’’/ ''In Darkness''



Byłam dziś w kinie na tak ostatnio wszędzie reklamowanym filmie  ‘’W ciemności’’.
Dopiero, co wróciłam z seansu… Dobrze, że się przeszłam i przewietrzyłam te kotłujące się w mojej głowie myśli, musiałam też trochę ostudzić emocje.
Film był tak realistyczny, że można odnieść  wrażenie, że jest się bardzo blisko bohaterów.
Zero patosu, morałów po prostu  goły człowiek . Trudno przypisać komuś łatkę dobry czy  zły, warunki były tak absurdalne, że nie wypada oceniać. Swoje miejsce znalazły  zdrada, tchórzostwo,  wszelkie słabości, ale także miłość i dobroć. Nie wyobrażam sobie co czuła po obejrzeniu filmu, ‘’dziewczynka w zielonym sweterku’’, która ocalała. Ten film wywołuje skrajne  emocje,  pokazuje człowieka w wielu odsłonach, można zwątpić, ale można też nabrać nadziei.
W kanałach zrodziło się prawdziwe, bardzo pięknie zresztą pokazane w filmie uczucie, miały tam też miejsce inne narodziny…
Film moim zdaniem świetnie zrobiony i świetnie zagrany. Więckiewicza miałam okazję widzieć w wielu filmach w minionym roku w różnych rolach, bo  zarówno w ‘’Baby są jakieś inne’’  jak i ‘’Wymyku’’. Jest to aktor wszechstronny, niesamowicie utalentowany i mam nadzieję, że pozostanie tak skromny jak do tej pory. Nie dziwią mnie zachwyty z zagranicy na temat jego roli  Sochy. On nie grał, po prostu stał się Sochą. Chylę czoła przed takim aktorstwem.
Cóż więcej dodać, trzeba zobaczyć…

Brak komentarzy: